/Files/images/vdkr_ur_19/20181205_113930.jpg/Files/images/vdkr_ur_19/20181205_113937.jpg/Files/images/vdkr_ur_19/20181205_114008.jpg/Files/images/vdkr_ur_19/20181205_120253.jpg

ВІДКРИТИЙ УРОК З ГЕОГРАФІЇ

Учитель географії Гарбуз Н.В.провела урок у 6 класі" Вулканізм і магматизм"

Учитель в повній мірі реалізувала мету уроку, вдало поєднано використання компюера та інших засобів у процесі викладання географії для активізації пізнавальної діяльності учнів.Урок був цікавим, змістовним, а атмосфера на ньому доброзичливою та партнерською. На уроці вчитель показала свою майстерність, творчість, вміння застосовувати інтерактивні методи роботи на різних етапах уроку. Учні не підвели свого вчителя і показали свою активність та ерудованість. Водночас для посилення емоційного, пізнавального впливу використовуються відеофрагменти, іпрезентації, звучить музика. Для перевірки ізакріплення набутих знань вдало підібрано різноманітні форми роботи: тести таписьмові опитувальники. Для учнів такий насичений, продуктивний темп роботи був звичним, кожен працював ззадоволенням. Наталія Володимирівна застосовувала різноманітні форми і методи: випереджувальні завдання, роботу з картою, текстом підручника, відеоролики, розповіді і демонстрації елементів вулканів. І все це було на уроці!


03 грудня у 4 класі Лукашівського НВК Подорожна К.М. провела відкритий урок-подорож з природознавства на тему «Природа океанів. Тихий океан». Урок розпочався з ранкової зустрічі. Потім було використано метод очікування( На дошці картинка теплохода без вітрил. Учні записують свої очікування і прикріплюють до теплохода).

Діти готували вдома повідомлення про відкриття Тихого океану, розповіді супроводжувалися показом слайдів. Подорож розпочалася з гри «Мандрівники», діти поділилися на групи і кожна група отримала завдання

( І група - рослинний світ океану;ІІ група - тваринний світ океану;

ІІІ група – значення океану). Учні обговорювали, записували свої міркування, а потім лідери груп зробили повідомлення.

Урок продовжився грою «З океанських глибин» .Учні працювали у парах. Вони отримали завдання із мушлі. Попрацювали над ними, потім оголосили результат.

У підсумку уроку учні переглянули свої очікування та визначили настрій, який відповідає обізнаності з даної теми.


/Files/images/vdkr_ur_19/20181204_102447.jpg/Files/images/vdkr_ur_19/20181204_103653.jpg/Files/images/vdkr_ur_19/20181204_103742.jpg/Files/images/vdkr_ur_19/20181204_103822.jpg/Files/images/vdkr_ur_19/20181204_104121.jpg/Files/images/vdkr_ur_19/20181204_105154.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 220

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.